Ostin Lohtajalla heinäkuun alussa 100 kpl rasian Lapuan 220 russian hylsyjä, jotka kuuluivat lottiin P01066501/1682317. Osa hylsyistä oli virheellisiä joko huonon materiaalin tai virheellisen lämpökäsittelyn takia. Reklamoin Lapualle, mutta siellä asia ohitettiin olankohautuksella. " Meillä ei kymmeneen vuoteen ole ollut ainoatakaan reklamaatiota. "
Elokuun alussa ostin samasta lotista 100 kpl rasian. Nyt virheellisiä hylsyjä oli peräri 30. Lapuan reaktio reklamaatioon lähes raivokas. Vastaukset olivat alatyylisiä ja täynnä katupoikakieltä. " Meidän automaatiomme on maailman paras, päinvastoin kuin Sakolla ja Normalla.. " Norman hylsyistä käytettin törkeää ilmausta.
Tämäntyyppinen vastailu asiakkaiden reklamaatioihin ei liene yhtiön myynnin ja markkinoinnin eikä yhtiön yleisen maineen ja uskottavuuden kannalta parasta mahdollista.
Olkaa siis tarkkana, mitä ostatte.
Elokuun alussa ostin samasta lotista 100 kpl rasian. Nyt virheellisiä hylsyjä oli peräri 30. Lapuan reaktio reklamaatioon lähes raivokas. Vastaukset olivat alatyylisiä ja täynnä katupoikakieltä. " Meidän automaatiomme on maailman paras, päinvastoin kuin Sakolla ja Normalla.. " Norman hylsyistä käytettin törkeää ilmausta.
Tämäntyyppinen vastailu asiakkaiden reklamaatioihin ei liene yhtiön myynnin ja markkinoinnin eikä yhtiön yleisen maineen ja uskottavuuden kannalta parasta mahdollista.
Olkaa siis tarkkana, mitä ostatte.