Brattvall PM 2019 -tulokset

Keskustelua kilpailuista

Valvoja: Ylläpitäjät

mpikkara

Brattvall PM 2019 -tulokset

Viesti Kirjoittaja mpikkara » 12.8.2019 13:32

Hyvin veditte!
Grattis!

Kuva

Kuva

Kuva

Jari Raudaskoski

Re: Brattvall PM 2019 -tulokset

Viesti Kirjoittaja Jari Raudaskoski » 12.8.2019 14:55

Kiitos Pikkaralle tuloksista....TÄRKEIN vain puuttuu.. Suomi 1 otti joukkuekultaa !!!
Minä, Lale ja Marko. Tuomo, Markku ja Jorma oli kakkosjoukkue. Eli olisi ollut varaa vaikka pelailla miehityksillä, mutta nyt näin. Kohta lisää tästä...

Itse olin jo yliviivannut koko kisan, mutta kun tuota testattavaa on kertynyt, niin ajattelin, että tuolla se parhaiten selviää, mikä toimii ja muita vastaan ampuessa parhaiten. Mulla oli la ja su eri värkit; jopa luoti vaihtui kesken kisan, mutta aika mukavaa suttaamista. La yksi tyyneen vedetty kuula - putosi - vei sijoituksen kympin huonommalle puolelle, mutta hyväksyn !!!! Testi oli se juttu.

Su näytti taas, että kyllä pohjolassa on paljon hyvin tuunattuja aseita. Joka kierroksella tuli useammalle ihan huippunippuja ja tosi paljon superhyviä, joista yksi vähän irti :(.
Meidän joukkue oli kolmen kiekan jälkeen kakkosena, Ruotsin 1 meni edellä... sitten skarpattiin. Pikku palaveri ja vaikka ammuttiin kaikki eri pöydistä, niin tulosta tuli. Minä ja Marko vieläpä muutimme paukkua, ei edes puhuttu asiasta, mutta tuntui onnistuvan tällä kertaa. Kisan jälkeen ruotsalaisia oli kerääntynyt tulostaulun lähelle ihmettelemään, että mitenkähän kävi mm. joukkuekisassa... Kerroin, "että mitäpä arvelette...?? minä ammuin kahella vikalla 10 ja 12 mm kasat ja olin meidän joukkueen huonoin"! Kaikki purskahtivat nauruun ja tulivat onnittelemaan. :D :lol:
Jos Markku olisi ampunut minun tilalla, niin kisa olisi varmaan ratkennut jo aiemmin, mutta näin saatiin jännitystä peliin...

Lale meni menojaan su. Oli taas jäätävää kans. välisen luokan toimintaa. Varmaa suorittamista !!! Marko osoitti ihailtavaa itsehillintää, eikä antanut periksi, vaikka alussa tuli kisaan nähden törkeän iso kasa. Rauhallisesti vain etiäpäin..virheet karsien...ja kun muut rupesivat töpeksimään, niin podiumille kävi kutsu. Mahtavasti vedetty ja lopussa vielä huikea alle 7mm !! :roll:
Markku veti tasaisesti - kuten koko kauden. Taitaa olla tasaisin suorittaja koko porukasta Suomessa tänä vuonna...

Mahtava reissu, onneksi lähdin. Mukava odotella jo seuraavia kekkereitä ja ensi kauttakin, koska niin monta asiaa nyt selviämässä/ selvinnyt! Kisan jälkeen eilen...kotisoitto ja sitten sellainen kevyt 1070 kilsaa ajoa. Aamulla olin kotona klo 5.39...vähän nolotti, koska olin Brattvallista ilmoittanut, että kotona klo 5.30. Ei ihan nappiin, mutta aika hyvä... :shock:

Long Range

Viesti Kirjoittaja Long Range » 12.8.2019 15:45

Kun kasa-ampujien voiton kunniaksi saa iltaisin 1:n konjakin ottaa,niin juopoksihan teidän kanssa kohta tulee!!

Onnittelut Marko ja 2 x Jari !!!

Timppa
Long Range

Ulla Murisoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ulla Murisoja » 12.8.2019 18:29

Onnea porukalle! Hienoja tuloksia!

Tunajussi

Viesti Kirjoittaja Tunajussi » 12.8.2019 22:29

Onnittelut kisaajille, hienoa tekemistä :D